ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

استقلال منعی برای انتخاب مدیرعامل ندارد

  • کد خبر: ۲۳۸۱۱۱
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
استقلال منعی برای انتخاب مدیرعامل ندارد
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال منعی برای انتخاب مدیرعامل این باشگاه ندارند و می‌توانند با وجود مشخص نبودن وزرا در این راستا اقدام نمایند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برخی رسانه‌ها درباره آینده مدیریتی باشگاه استقلال خبر‌هایی منتشر کرده‌اند با این مضمون که به دلیل تغییرات در بدنه دولت قرار است انتخاب مدیرعامل باشگاه به بعد ازمعرفی وزرا و مسئولان در سطوح مختلف دولت موکول شود.

این خبر درحالی منتشر شده که به دلیل فرایند نظارتی کنفدراسیون فوتبال آسیا روی باشگاه‌های حاضر درلیگ نخبگان باید به سرعت تکلیف مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود و فردی در این سمت قرار بگیرد.

به همین دلیل انتخاب مدیرعامل در باشگاه استقلال باید به سرعت انجام شود و باشگاه استقلال باید در این راستا تشکیل جلسه داده و مدیرعامل خود را معرفی کند.


از درون باشگاه استقلال نیز شنیده می‌شود که امشب قرار است نشستی با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تشکیل و حول این محور تصمیم گیری شود و نام مدیرعامل این باشگاه معرفی گردد.

اینکه گفته شده از سوی آقای مخبر، سرپرست ریاست جمهوری نامه‌ای در خصوص غیرقانونی بودن برخی انتخاب‌ها منتشر شده با توجه به اطلاعاتی که شهرآرا به دست آورده شامل باشگاه‌های فوتبال ایران نمی‌شود و انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال طبق برنامه می‌تواند انجام شود.

به این ترتیب نباید چندان موضوع بدون مدیرعامل بودن باشگاه استقلال را با توجه به حساسیت عمیق کنفدراسیون فوتبال آسیا چندان به حقیقت نزدیک دانست و این موضوع به شکل دیگری رقم خواهد خورد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->